آیا به آسمان نمینگرند که ما آن را چگونه بر افراشتیم (قرآن)

آیا به آسمان نمینگرند که ما آن را چگونه بر افراشتیم (قرآن)
نیروی گرانش در سیاهچاله ها بحدی قویست که همه چیز را بدرون خود میکشد حتی نور هم در دام این نیرو می افتد و نمیتواند از آن بگریزد

ازدواج با کودکان در قرآن ممنوع است


ازدواج در سنین قبل از بلوغ و رسیدن به رشد و آگاهی از دید قرآن ممنوع است

وَابْتَلُواْ الْيَتَامَى حَتَّىَ إِذَا بَلَغُواْ النِّكَاحَ فَإِنْ آنَسْتُم مِّنْهُمْ رُشْداً فَادْفَعُواْ إِلَيْهِمْ أَمْوَالَهُمْ وَلاَ تَأْكُلُوهَا إِسْرَافاً وَبِدَاراً أَن يَكْبَرُواْ وَمَن كَانَ غَنِيّاً فَلْيَسْتَعْفِفْ وَمَن كَانَ فَقِيراً فَلْيَأْكُلْ بِالْمَعْرُوفِ فَإِذَا دَفَعْتُمْ إِلَيْهِمْ أَمْوَالَهُمْ فَأَشْهِدُواْ عَلَيْهِمْ وَكَفَى بِاللّهِ حَسِيباً [النساء : 6]
و یتیمان را آزمایش کنیدتا زمانیکه برای ازدواج بالغ شوند و اگر دریافتید که آنها به رشد ونمو کافی رسیده اند اموالشان را به آنها برگردانید و(اموال یتیمان را) به افراط و بسرعت قبل از انکه بزرگ شوند مالشان را نخورید آنکس که پولدار است باید پاکدامنی پیشه کند و آنکس که فقیر باشد باید به متعارف بخورد (حیف و میل نکند) و هنگامیکه به آنها اموالشان را می پردازید برآنها شاهد بگیریدو خدا در حسابرسی کافیست (6)
در ایه فوق قرآن شرط ازدواج رانه تنها رسیدن به بلوغ جنسی صرف  بلکه رسیدن به رشد کافی فکری وآمادگی برای پذیرش مسئولیتهای اجتماعی ورسیدگی به امور خانواده را  شرط لازم برای نکاح یعنی ازدواج میداند
افسانه هایی که باورمندان حدیث به آن اعتقاد دارند و دست آویزی برای کافران گشته و بر اساس آن مینویسند عایشه همسر پیامبر  9 ساله بود که به همسری پیامبر در آمد هیچ سندیتی ندارد و یک کذب و فریب محض است که مانند بسیاری از روایتهای دروغین با نص قرآن در تضاد و تناقضی آشکار است زیرا پیامبربری از این بوده که حکم خدا را نقض کند وهرگز بر خلاف سخن و حکم خدا عمل نمی کرده و کسانی که این روایتها را جعل می کردند برای رسیدن به هوسهای شیطانی خود و اربابانشان چون نمیتوانستند به قرآن استناد کنند به دروغ اعمال غلط خود را به رسول نسبت میدادند و رفتار شیطانی خود را سنت رسول الله میخواندند و امروزه اصحاب حدیث در این دروغ پردازی و افتراها گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند
آیه ی دیگری که در قرآن میتوان به آن اشاره کرد 127 سوره ی نساء است که میفرماید
وَيَسْتَفْتُونَكَ فِي النِّسَاء قُلِ اللّهُ يُفْتِيكُمْ فِيهِنَّ وَمَا يُتْلَى عَلَيْكُمْ فِي الْكِتَابِ فِي يَتَامَى النِّسَاء الَّلاتِي لاَ تُؤْتُونَهُنَّ مَا كُتِبَ لَهُنَّ وَتَرْغَبُونَ أَن تَنكِحُوهُنَّ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الْوِلْدَانِ وَأَن تَقُومُواْ لِلْيَتَامَى بِالْقِسْطِ وَمَا تَفْعَلُواْ مِنْ خَيْرٍ فَإِنَّ اللّهَ كَانَ بِهِ عَلِيماً [النساء : 127]
و از تو در باره زنها فتوا میخواهند ( نظرمیخواهند) بگو خدا در باره آنها فتوا میدهد ( نظر میدهد ) و آنچه بر شما خوانده شد درباره ی زنهای یتیمی که آنچه را که برای آنان نوشته شده به آنها نمی دهید و تمایل دارید که با آنها ازدواج کنید و با کودکان ضعیف و ناتوان بچه سال (هم تمايل به ازدواج با آنها را دارید) در حالیکه (به شما دستور داده شد) که برای یتیمان به عدالت قیام کنید و هر کار خیری بکنید قطعآ خدا به آن آگاه است (127)
  همانگونه که در آیات فوق مشاهده میکنید ازدواج شرایطی دارد که یکی از آنها بلوغ است و نمی توان با انسان نابالغ ازدواج کرد اما بر خلاف حکم صریح خداوند که بصورت آشکار ازدواج با کودکان و افراد نابالغ را منع میکند اما باورمندان به احادیث آن را قبول دارند زیرا با توجه به احادیث که چنین حکمی را بر خلاف حکم خدا صادر میکنند و بر اساس فتواهای علمایشان چه  تسنن باشد و یا تشیع ازدواج با کودکان و افراد نابالغ حتی ازدواج با کودکان شیر خوار را جایز میدانند 
به فتوای آقای خمینی در کتاب تحریر الوسیله  کتاب نکاح مسئله ی 12 توجه کنید
مسئله 12 - كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد وطى او براى وى جايز نيست چه اينكه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما ساير كام گيريها از قبيل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخيذ(4)اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد، و اگر قبل از نه سال او را وطى كند اگر افضاء نكرده باشد بغير از گناه چيزى بر او نيست ، و اگر كرده باشد يعنى مجراى بول و مجراى حيض او را يكى كرده باشد و يا مجراى حيض و غائط او را يكى كرده باشد تا ابد وطى او بر وى حرام مى شود، لكن در صورت دوم حكم بنابر احتياط است و در هر حال بنا بر اقوى بخاطر افضاء از همسرى او بيرون نمى شود در نتيجه همه احكام زوجيت بر او مترتب مى شود يعنى او از شوهرش و شوهرش از او ارث مى برد، و نمى تواند پنجمين زن دائم بگيرد و ازدواجش با خواهر آن زن بر او حرام است و همچنين ساير احكام ، و بر او واجب است مادامى كه آن زنده است مخارجش را بپردازد. هر چند طلاقش داده باشد، بلكه هر چند كه آن زن بعد از طلاق شوهرى ديگرى انتخاب كرده باشد كه بنابر احتياط بايد افضا كننده نفقه او را بدهد، بلكه اين حكم خالى از قوت نيست ، و نيز بر او واجب است ديه افضا را كه ديه قتل است بآن زن بپردازد اگر آن زن آزاد است نصف ديه مرد را با مهريه ايكه معين شده و بخاطر عقد دخول بگردنش آمده به او بدهد، و اگر بعد از تمام شدن نه سال با او جماع كند و او را افضاء نمايد حرام ابدى نمى شود و ديه بگردنش نمى آيد، لكن نزديكتر به احتياط آن است كه مادامى كه آن زن زنده است نفقه اش را بدهد هر چند كه بنا بر اقوى واجب نيست .
برای اینکه شاید بعضی را اصطلاحات بکار برده شده ی فقهی را در این متن ندانند ترجمه ی آنها را مینویسم تا خرد مندان خود قضاوت کنند فرق بین کلام خدا و سخنان بیهوده و یاوه را
وطی = دخول آلت جنسی مرد به زن یا هر موجود زنده ی دیگر
زوجه دائمی = زنی که عقد دائمی شده
زوجه منقطع = زن صیغه ای
تفخیذ = مالیدن به ران و کفل ها به منظور لذت جنسی
افضاء = باز کردن گشاد کردن
بول = ادرار
غائط = مدفوع
ببینید که ایشان میگوید که شما میتوانید کودک شیر خواره را به ازدواج خود در آورید و لمس کردن کودک شیر خواره و مالیدن به ران وی برای لذت جنسی اشکال ندارد اما اگر کسی قبل از 9 سالکی دخول کرد و مجرای جلو و عقب را پاره کرد وآن دو یکی شد این گناه دارد اما اگر بعد از 9 سالگی دخول کرد و این اتفاق افتاد یعنی مجرای جلو و عقب یکی شد این اشکال ندارد اهل سنت هم همین مطالب را در کتابهای بخاری و مسلم باور دارند در حالیکه قران بروشنی خط بطلانی بر اینگونه پریشان فکری ها میکشد و بروشنی سن ازدواج را رسیدن به بلوغ جنسی و آمادگی برای تصمیم گیری و پذیرش مسئولیتهای زندگی میداند
فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ [الحشر : 2]                    بنده خدا


هیچ نظری موجود نیست: